V okviru projekta smo zasnovali program izkustvenega izobraževanja, ki ga bomo izvedli v štirih sklopih, namenjenih razvoju mentorskih kompetenc in razumevanju vloge mentorja v organizaciji. Program je namenjen vodjem, mentorjem in zaposlenim v javnem in zasebnem sektorju, in je zasnovan za zagotavljanje potrebne podpore zaposlenim pri usklajevanju njihovega poklicnega in zasebnega življenja.
Skozi vsak sklop usposabljanja boste pridobili ključna orodja in znanja, ki vam bodo pomagala nuditi ustrezno mentorsko podporo zaposlenim pri usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja ter izboljšati delovno okolje v vaši organizaciji.
Na usposabljanju bodo udeleženci pridobili naslednje kompetence:
- izobraževali se bodo o pristopih, metodah in tehnikah za nudenje učinkovite podpore zaposlenim pri usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja;
- naučili prepoznavati različne potrebe in izzive, s katerimi se srečujejo zaposleni pri usklajevanju dela in zasebnega življenja;
- učili, kako vzpostaviti odprt in zaupen odnos z zaposlenimi ter kako učinkovito komunicirati glede vprašanj, povezanih s poklicnim in zasebnim življenjem;
- pridobili konkretne tehnike, orodja in strategije, ki jim bodo pomagala svetovati zaposlenim glede organizacije časa, postavljanja prioritet, postavljanja meja ter upravljanja stresa;
- razvijali empatijo in razumevanje za različne situacije, s katerimi se lahko srečujejo zaposleni, ter se naučili, kako najbolje podpreti vsakega posameznika;
- pridobili znanja in veščine za spodbujanje pozitivnega delovnega okolja, kjer se zaposleni počutijo podprte, motivirane in spoštovane;
- spoznali bodo kako pomagati zaposlenim razviti strategije za učinkovito ravnotežje med poklicnim in zasebnim življenjem, kar bo vplivalo na njihovo dobro počutje in uspešnost pri delu;
- spoznali bodo nove metode, kako lahko zaposlenim pomagajo, do boljšega razumevanja na delovnem mestu in ustvarjanja delovne klime;
- pridobili tehnike kako spodbujati razvoj timskih veščin, ki bodo podpirale boljše sodelovanje med zaposlenimi in izboljšale delovno vzdušje.
Usposabljanje bo potekalo v štirih sklopih. Vsak sklop bo trajal 4 pedagoške ure (skupno 16 pedagoških ur). Program bo potekal skozi interaktivne metode, ki jih boste lahko direktno uporabili tudi pri delu z mentoriranci.
Usposabljanje je oblikovala ekipa strokovnjakov Kulturno izobraževalnega društva PiNA, ki že dobro desetletje nabira izkušnje, nadgrajuje znanje in razvija metode neformalnega učenja zahtevnih in manj zahtevnih tem.
Udeleženci boste lahko usposabljanje izkusili brezplačno, saj je organizirano v okviru projekta »Ustvarjalno ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem – BalanCed«, ki ga sofinancira Norveška s sredstvi Norveškega finančnega mehanizma.
K prijavi vabimo interesente iz različnih delovnih organizacij – javnih in zasebnih. Udeleženci usposabljanja boste postali del mreže mentorjev, ki si izmenjujejo znanje in sodelujejo, z namenom oblikovanja podpornega okolja za spremljanje in razvoj mentorjev.
Po zaključku usposabljanja boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi.
VSEBINA PROGRAMA:
Sklop 1: Pomen mentorskega programa za organizacijo
V prvem sklopu boste spoznali, zakaj je mentorski program pomemben za vašo organizacijo. Raziskali bomo cilje, koristi in vrednost mentorskega programa ter kako ta prispeva k razvoju in uspehu organizacije ter izboljšanju delovnega okolja.
Sklop 2: Vloga mentorjev pri podpori razvoju posameznikov
V drugem sklopu se boste posvetili ključni vlogi mentorjev pri podpori razvoja zaposlenih. Poudarek bo na prenosu znanja, izkušenj in spretnosti ter pomoči zaposlenim pri osebnostni in karierni rasti. Spoznali boste različne uporabne pristope in metodologije, ki jih lahko uporabljate na delovnem mestu, kot so kartice za refleksijo, Clayfulness (metoda z glino), aktivnosti v pisarni in v naravi, ipd.
Sklop 3: Načela kakovostnega mentorskega odnosa
V tretjem sklopu boste spoznali temeljna načela, ki tvorijo kakovosten mentorski odnos, vključno z zaupanjem, spoštovanjem, empatijo in iskanjem rešitev. Znanje vam bo pomagalo vzpostaviti in vzdrževati učinkovit mentorski odnos.
Sklop 4: Razvoj mentorskih kompetenc
V zadnjem sklopu se boste posvetili razvoju ključnih kompetenc, ki jih potrebujete za uspešno izvajanje mentorskega dela. Osredotočili se bomo na komunikacijske veščine, veščine aktivnega poslušanja in kreativnega vodenja ter identifikacijo osebnih kompetenc mentorjev in njihovo vlogo pri spodbujanju rasti zaposlenih.
TERMINI
Usposabljanje bomo izvedli v 2 skupinah. Izbirate lahko med naslednjimi termini:
Skupina 1:
- torek, 7.11.2023 (med 13. in 16. uro)
- sreda, 8.11.2023 (med 13. in 16. uro)
- četrtek, 9.11.2023 (med 13. in 16. uro)
- sreda, 6.12.2023 (med 17. in 20. uro)
Skupina 2 (prijave za to skupino so zapolnjene in prijava ni več mogoča):
- torek, 21.11.2023 (med 16. in 19. uro)
- sreda, 22.11.2023 (med 16. in 19. uro)
- četrtek, 23.11.2023 (med 16. in 19. uro)
- sreda, 6.12. (med 17. in 20. uro)
POMEMBNO:
Usposabljanja bomo izvedli v živo v prostorih PiNE, na Gortanovem trgu 15, v Kopru.
PRIJAVNICA
Prijavite se lahko TUKAJ. Za dodatne informacije smo vam na voljo na info@vcentru.si. Število mest je omejeno na 15 oseb na skupino. Prijave sprejemamo najkasneje do petka, 3. novembra 2023, oziroma do zapolnitve mest.
Veselimo se sodelovanja z vami pri skupnem grajenju prostora za boljše ravnovesje pri usklajevanju med poklicnim in zasebnim življenjem.